Instagram Pinterest Youtube LinkedIn

Servis

Uplatnenie reklamácie - sanita

Aj keď na výrobu našich výrobkov používame tie najkvalitnejšie materiály a najlepšie technológie, môže sa stať, že na našom výrobku vznikne vada. V týchto nepríjemných situáciách je odborný tím našich pracovníkov pripravený vybaviť vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom termíne.
Aby sme mohli Vašu reklamáciu vyriešiť v čo najkratšom čase, použite prosím nižšie uvedený formulár.
(Formulár slúži iba na uplatnenie reklamácie od konečného zákazníka.)

 - takto označené údaje sú povinné

required
  required
nevyplňujte, vypĺňa len reklamačný technik

Adresa, kde je výrobok nainštalovaný

required
required
required
required
required
required
required
(je umiestnené na obale, na výrobku a v záručnom liste výrobku)
V prípade, že sa reklamácia týka výrobku, ktorý nemá sériové číslo uvedené v záručnom liste pri názve výrobku, zaškrtnite pole "Bez sériového čísla".
required
required
required

Na uvedenie všetkých potrebných informácií k uplatneniu reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe a záručný list. Prosím oboznámte sa o platnosti záručnej doby na reklamovaný výrobok a s podmienkami záruky uvedenými v záručnom liste.

Reklamáciu nemožno považovať za oprávnenú a nebude prijatá ak nebola priložená potrebná dokumentácia a správne a úplne vyplnené všetky položky označené hviezdičkou.

Po úspešnom odoslaní formulára pre uplatnenie reklamácie/ opravu sa Vám na obrazovke zobrazí číslo reklamácie, pod ktorým bude vaša reklamácia evidovaná. Toto číslo si prosím pre ďalšiu komunikáciu starostlivo uschovajte. Zároveň Vám bude na Vami uvedený e-mail zaslaná správa o prijatí reklamácie.

Po odoslaní formulára Vás bude v čo najkratšom možnom termíne kontaktovať pracovník servisného oddelenia s upresňujúcimi informáciami a ponukou možného termínu vyriešenia Vašej reklamácie.


Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte prosím nášho reklamačného technika:
Tel.: 00421 911 411 118
E-mail: reklamacie@ravak.sk