Servis a reklamácie
Sme presvedčení, že úžitkovú hodnotu výrobku, jeho funkčnosť a vašu spokojnosť s ním možno zásadným spôsobom ovplyvniť odbornou a profesionálnou montážou.
Manuál pre riešenie reklamácií
Pre riešenie spotrebiteľských reklamácií máme stanovený jednotný postup. 7 prehľadných krokov znázorňuje bezproblémový proces zaevidovanie každej reklamácie..
Sanita
Náš zákazník pre nás zostáva partnerom po celý čas životnosti výrobku. Nezbavujeme sa zodpovednosti a sme pripravení kedykoľvek ponúknuť záručný i pozáručný servis, zameranie pre výber nových výrobkov, montáž a ďalšie doplnkové služby na vaše prianie. Pre atypické sprchové kúty, dvere alebo vaňové zásteny ponúkame možnosť presného zamerania, sprostredkovanie výroby i následné odborné montáže.
Vodovodné batérie
Ak nechcete podceniť napríklad montáž vodovodných batérií, ponúkame vám odbornú pomoc našich servisných stredísk RAVAK. V prípade akýchkoľvek problémov v záručnej i pozáručnej lehote kontaktujte pohodlne z domova jedno z našich servisných stredísk, ktoré vám do troch pracovných dní zaistí návštevu odborného pracovníka a opravu u vás doma.
Záruka
Obstaranie kúpeľňového vybavenia znamená nemalé investície, ale v prípade výrobkov RAVAK si môžete byť istí, že získavate predmety trvalej kvality. Pre mnoho našich výrobkov ponúkame predĺženie záruky úplne zadarmo.